Igoumenitsa/Plataria - Reisverslag uit Igoumenitsa, Griekenland van kesj - WaarBenJij.nu Igoumenitsa/Plataria - Reisverslag uit Igoumenitsa, Griekenland van kesj - WaarBenJij.nu

Igoumenitsa/Plataria

Door: kesj

10 Juni 2010 | Griekenland, Igoumenitsa

Vrienden,

10 juni 2010.
We zitten heerlijk in de schaduw van de luifel dit stukje te schrijven. Het is weer een warme dag en zullen ons vanmiddag aan de zee verposen en hopen dat de zeewind ons wat verkoeling zal geven. We staan op de laatste camping in Griekenland en gaan morgenochtend op de boot naar Venetie, waar we dan 's morgens de 12 juni aankomen om 09.00 uur. Dan moeten we nog ongeveer 200 km rijden om in Faak am See , Oostenrijk te komen. sÁvonds hebben we daar dan de afscheidsmaaltijd en de volgende dag gaat dan ieder weer zijn weegs. Sommigen, zoals wij zullen daar nog even blijven. Wij gaan daar Dirk en Jetty ontmoeten die wij van de Noordkaapreis van vorig kennen. Afhankelijk van het weer, op dit moment is het in Oostenrijk mooi weer, maar als dat verslechterd, vertrekken wij of naar Italie of Kroatie of naar huis. Want als we een week in Oostenrijk blijven en het weer slaat om gaan we niet voor 1 week naar Italie of Kroatie maar richting huis. Zo jullie zijn weer volledig op de hoogte en "spreek"jullie weer vanuit Oostenrijk.
Ben nog wat vegeten te vermelden. Gisterenavond het laatste Happy Hour gehad en daar werden ook de prijzen uitgedeeld van de diverse wedstrijden en quizen. Okk wij vielen in de prijzen van een van de quizen.

Groeten

Kees en Sjouktje.

P.S. foto's komen wat later, moet ik eerst nog bewerken.