Kas 3 - Reisverslag uit Kaş, Turkije van kesj - WaarBenJij.nu Kas 3 - Reisverslag uit Kaş, Turkije van kesj - WaarBenJij.nu

Kas 3

Door: kesj

24 Mei 2010 | Turkije, Kaş

Hallo Nederland,

Het is nu bijna 21.00 uur, een uurtje later dan in Nederland en we hebben weer een schitterende dag achter de rug. De temperatuur is overdag heerlijk met zo'n 27 graden en een heerlijk koel zeewindje. 's Avonds koelt het ook lekker af, zit nu nog wel in korte broek en polo. Vanmorgen heeft Sjouk eerst een wasje gedaan en dankzij de centrifuge die we bij onds hebben is het redelijk snel droog. Daarna naar het plaatsje Kalkan gegaan en dat is zeer toeristisch ingesteld. Het zit tegen de bergwand aan geplakt en dat merk je ook in de straatjes. Er is geen straat horizontaal. Het loopt op en af. Tussen de middag een klein hapje gegeten en toen nog wat boodschappen gedaan bij de Migros in Kas. Een paar mooie stukjes vlees gekocht en wat diepvries groente want verse groenten is een probleem. Wel weer een krop ijsbergsla gevonden. Vanavond rijst met kip, ui, courgette, paprika, tomaat en komkommer en dat alles met een milde currypasta van Derkje gekruid. Vandaag weinig foto's, maar zal toch een paar foto's van Kalkan bijsluiten.
Morgen gaan we weer rijden en moeten dan een afstand van 290 km rijden. De volgende plaats is Pamukkale. Hier kunnen we de kalkterassen bezoeken die zijn ontstaan uit warmwaterbronnen. We blijven daar 2 dagen. Dus tot de volgende keer met hopenlijk ook weer internet. Hier is het uitstekend want ik kan uit de caravan werken.
Groeten

Kees en Sjouk.