PISA - Reisverslag uit Pisa, Italië van kesj - WaarBenJij.nu PISA - Reisverslag uit Pisa, Italië van kesj - WaarBenJij.nu

PISA

Door: Kesj

01 Juni 2013 | Italië, Pisa

Vrienden,

We zijn intussen verplaatst naar Pisa en staan bijna onder de scheve toren (Torre Pendente) van Pisa. De laatste dagen heeft het hier erg veel geregend en dat kan je ook wel zien aan de plaatsen want die zijn behoorlijk nat. Gisteren, de 31 mei, hebben we de fietstocht naar Lucca gehad, een afstand van 34 km enkele reis, en gelukkig de gehele dag droog weer en prachtig fietsweer. Mooie rondleiding door Lucca gehad op de fiets. Heen gingen we in een groep van 50 mensen want iedereen wilde in de groep mee fietsen. Terug gingen er 19 met de bus en dus 31 terug op de fiets. ’S Morgens om 09.15 vertrokken en om 18.45 uur waren we weer terug op de camping, met 73 km in de benen. De deelnemers die met de bus waren gegaan hadden nog even een nare ervaring want de chauffeur had het druk met zijn 2 telefoons en lette niet op het verkeer tot een van de deelnemers hem even streng toesprak in het Nederlands en dat begreep hij ook nog ??? daarna werden de telefoons in ieder geval weggelegd.
Vandaag 01 juni, een vrije dag en een strak blauwe hemel. Eindelijk de volle zon. Morgen gaan we weer verplaatsen naar Castiglione della Pescaia en daar hebben we een iets minder druk programma met een kortere fietstocht. Ga nu nog even de administratie bijwerken en dan toch maar even in de zon zitten.
Groetjes
Kees en Sjouktje

• 05 Juni 2013 - 08:46

Henk & Corry:

Nog even een late reactie : Was je zo moe van de fietstocht dat je geen foto van de beroemde toren hebt, ik bedoel de klassieke toeristische foto dat je poogt het omvallen van deze tegen te gaan.
    Veel fiets plezier gewenst vanuit een nu zonnig Nederland.
    Henk & Corry