Iseo - Reisverslag uit Iseo, Italië van kesj - WaarBenJij.nu Iseo - Reisverslag uit Iseo, Italië van kesj - WaarBenJij.nu

Iseo

Door: kesj

28 Mei 2013 | Italië, Iseo

Vrienden,

Wil vandaag eens een speciale groet doen aan de trouwe volgers, zoals Henk en Corrie, Paul en Carin, Peter en Dieneke, Ank en Giel, Ron en Yvonne en nog vele anderen.
We zijn intussen in Iseo beland en hebben het mooie weer alweer in moeten leveren voor regen. Vandaag wel een prachtige dag gehad op Monte Isola. We hebben naar de top gefietst en gelopen. Dit was eens en nooit meer, bleek de kapel ook nog gesloten. Dit is alleen voor echte klim geiten.
We zijn dan ook helemaal gesloopt en hebben gelukkig morgen een vrije dag en kunnen lekker uitrusten. Het weer zal de komende dagen slecht blijven volgens de weerberichten. We hopen alleen dat het in Pisa weer beter is want dan moeten we 1 of 2 x 34 kilometer fietsen. We zijn met 50 personen en er kunnen er maar 30 met de bus mee terug omdat er maar 30 fietsen mee kunnen.
Zal nog wat foto's bijsluiten.
Groeten
Kees en Sjouktje

• 28 Mei 2013 - 21:26

Paul En Carin:

dank voor de speciale groet! Leuk dat het gewaardeerd wordt, maar wij vinden het leuk om jullie verhalen te lezen. Gisteren en vandaag prachtig weer gehad, maar helaas van korte duur, want het schijnt morgen weer te gaan regenen. Wens jullie goed en vooral droog weer toe met het fietsen en nu maar hopen dat er voldoende sportievelingen zijn die alles willen fietsen, succes!!
    Zijn het afgelopen weekend in Zeeland geweest en daar was het niet verkeerd met het weer, dus geboft.
    Tot de volgende keer, groetjes,
    Paul en Carin

• 29 Mei 2013 - 19:30

Henk & Corry:

Ook van onze kant dank voor de speciale groet en vinden het leuk om jullie te volgen.
    op 1 van de foto's was de sneeuw nog te zien maar dat wisten wij al omdat een etappe in de Giro Italia om die reden werd afgelast. Over het weer zullen wij het maar niet hebben, na een schitterende dag gisteren is het vandaag zwaar kl... !
    Veel fiets plezier en hopelijk goed weer, Groet Henk & Corry