Koblenz - Reisverslag uit Koblenz, Duitsland van kesj - WaarBenJij.nu Koblenz - Reisverslag uit Koblenz, Duitsland van kesj - WaarBenJij.nu

Koblenz

Door: kesj

26 Juni 2013 | Duitsland, Koblenz

Vrienden,

Toch nog even een berichtje vanuit Koblenz. Hier onbeperkt WIFI voor
€ 1.50
Morgen het laatste stukje naar huis. ca. 333.3 km volgens de Garmin. We hadden gehoopt op iets mooier weer en misschien was het dan mogelijk geweest om nog even een stukje langs de Rijn te fietsen, maar helaas, 15 graden en een straffe wind langs het water.
We staan nu op een camping aan de rand van Koblenz en gaan vanavond maar weer even een hapje buiten de deur eten. (heel vervelend)
Vandaag de laatste 75 km langs de Rijn gereden en dat is toch wel een leuk ritje om met 70 km /h ontspannen langs dat water te rijden.
Maar goed ook aan deze reis komt een eind. Ben me bewust dat ik maar weinig foto's heb ge upload. Volgende keer beter. Was iets te druk deze reis.
Groetjes en tot ziens.
Kees en Sjouktje

• 26 Juni 2013 - 20:24

Giel En Ank:

Hallo vakantie hangers, wij hebben het weer gelezen. Dus jullie gaan weer richting huis.
    Wij zitten met de NKC in Praag, morgen de laatste dag. Morgen middag nog naar de Joodse wijk, en daarna een Tsjechië maaltijd met dans.
    En dan vrijdag is het afgelopen. Gister in Praag hele dag regen, vandaag ging het. Naar glasblazerij en buigt geweest.
    Is de camper nog bevallen?
    We gaan nog met de ANWB de Zuid West fietsreis doen eind Augustus.
    Toch vinden wij de ANWB toch iets beter dan de NKC.
    Zie nu de schrijf fout boven in.
    Maar we hebben ook heel warme dagen gehad, nog een goede thuisreis, groeten Giel en Ank

• 08 Juli 2013 - 19:58

Mies Kweekman:

hallo Sjouktje en Kees, wij zijn ook weer thuis had net een berichtje gestuurd naar Sjouktje haar e.mail maar we hebben vast een verkeerde want het bericht kwam terug. We hebben een prachtige reis gehad en heel mooi weer soms 45 gr en dan zoek je wel de schaduw op. Gelukkig zaten we bij de zee dus daar gingen we af en toe in. het water was ook lekker warm.Een dag enorme hagelbuien en sommigen hadden hagelschade. Onze laatste stop was Ravenna en daar zaten we op camping Village Piomboni. Een prima camping alles aanwezig. In Rome hebben we nog over een camping in Ravenna gesproken maar we zaten toch op een andere dan jullie. Via Oostenrijk zijn we naar huis gereden en in Duitsland nog even bij de Hymer een nieuw achterlicht gekocht. Nu lekker thuis met dit mooie weer. Leuk dat we jullie in Rome hebben gesproken. Hartelijke groeten Henk en Mies