Reutte - Reisverslag uit Reutte, Oostenrijk van kesj - WaarBenJij.nu Reutte - Reisverslag uit Reutte, Oostenrijk van kesj - WaarBenJij.nu

Reutte

Door: kesj

23 Juni 2013 | Oostenrijk, Reutte

Vrienden,

Dit keer maar een kort berichtje want er is niet zo veel te melden.
We zijn vandaag 135 km omhoog gegaan en zitten nu dus in Reutte op de grens van Oostenrijk en Duitsland.
Het is grijs en nat, kortom, het regent pijpenstelen. (hoe schrijf je dat eigenlijk ???)
We weten nog niet wat we morgen gaan doen. Het weerbericht ziet er niet best uit. Enig mogelijkheid is dat we weer naar beneden gaan om beter weer te krijgen maar dat is op dit moment geen optie.
We moeten en willen weer naar huis. Onkruid wieden, camper weer schoon poetsen, wat wijzigingen in de deur, de waterpomp, uitstroomopening van het spoelwater van de toilet en zo zijn er misschien nog een paar zaken die we eens even een opfrisbeurt willen geven. zodat we in het najaar weer probleemloos op pad kunnen.
Vanavond maar een beetje TV kijken en morgen een besluit nemen. Blijven of gaan.
Groeten
Kees en Sjouktje

• 23 Juni 2013 - 20:02

Helga:

Kom maar lekker deze kant op, zien we elkaar nog even voor wij richting zon vertrekken!!!

• 23 Juni 2013 - 22:45

Giel En Ank:

Hallo Kees en Sjouktje, wij hebben jullie gevolgtrekking, leuk weer om te lezen, ook omdat wij daar vorig jaar geweest zijn. Maar geen fietsvakantie.
    Wij gaan morgen naar Praag, wij hebben er al 2 weken op zitten, met ook hele warme dagen, maar vandaag was het heerlijk weer. We hadden een vrije dag.
    We staan nu in Chvalsiny, maar dat zegt jullie misschien wel niets. We moeten morgen 160 km rijden. We gaan over de snelweg,
    Zie nu dat er wat fouten in staan, gr van Giel en Ank

• 24 Juni 2013 - 17:05

Henk DW:

Kees het is PIJPESTELEN, dus zonder N

• 24 Juni 2013 - 19:00

Anna:

Onze vader keek altijd op de barometer en die gaat de goede kant op vanaf het weekend schijnt het beter te worden misschien maakt dat je keuze makkelijker.
    Een goede reis nog.
    Groet,