vertrek - Reisverslag uit Koblenz, Duitsland van kesj - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Koblenz, Duitsland van kesj - WaarBenJij.nu

vertrek

Door: kesj

08 April 2013 | Duitsland, Koblenz

Vrienden,

Morgen de laatste dag voor we vertrekken. Ben de laatste 2 weken verschrikkelijk druk geweest om dat we nu alle gegevens hebben en het correspondentie dossier. Wat is het corespondentie dossier ??
Dat is het dossier van alle e-mail en brieven van de ANWB naar de restauarants, campings, gidsen, busondernemingen enz, enz.
Het is zo als gebruikelijke weer een heel boekwerk geworden. Hiervan een uitreksel gemaakt zodat ik nu nog maar 10 velletjes papier heb waar de meeste belangrijke gegevens op staan. Met de gids in Rome al even een mail wisseling gehad omdat ik daar een vraag had betreffende het ontmoetingspunt. Het onstmoetingspunt is Colle Oppio en iik wil dan weten waar dat is. Normaal tik ik dat dan even in op Google maps maar die kon mij niet verder helpe . Kreeg iedere keer een locatie die 60 km van af Rome ligt en het moest in de buurt van het Colloseum zijn waar daar begint die dag onze excursie om 09.25 uur. Van de gids nu te horen gekregen dat dit de parkeerplaats bij het Colloseum is.
Woensdag vertrekken wij naar Lingerhahn en dan de volgende dag door naar Illertissen. De volgende stop is dan Leiffers in Nord Italie en dan door naar het Iseomeer waar voor ons de reis begint.
Hier hebben we te onderzoeken hoe het zit met de fietstocht naar de boot die ond op Isola Iseo afzet. Even kennismaken met de schipper van de boot, fietstochtje op Isola Iseo maken , kijken of de fietstocht beschrijving klopt enz.
Vanuit Iseo proberen we dan weer contact te maken met het thuisfront via onze website.
Morgenochtend nog even een potje tennissen en dan de laatste zaken klaar maken zodat we alles klaar hebben. Sjouktje is morgen nog even de hort op want die heeft de jaarlijkse nichtendag (echte vrouwelijke nichten) en dan op reis. de eerstedag hebben we ca 350 km te rijden en de dag daarna ook.
Zo dat was het weer even dus .........
Groetjes
Kees en Sjouktje

• 09 April 2013 - 09:59

Paul En Carin:

wij wensen jullie een hele goede reis, veel plezier!