Iseo - Reisverslag uit Iseo, Italië van kesj - WaarBenJij.nu Iseo - Reisverslag uit Iseo, Italië van kesj - WaarBenJij.nu

Iseo

Door: kesj

13 April 2013 | Italië, Iseo

Vrienden,

We zijn alweer een paar dagen weg en zijn door het mooie weer (veel regen) een dag ingelopen omdat we iedere dag een beetje langer hebben doorgereden dan de bedoeling was. Onderweg nog veel sneeeeeeeuw gezien in de dalen. Er moet dus veeeeeel gevallen zijn.
Gisteren onderweg naar Iseo brak de lucht open en hebben we zowaar nog even buiten kunnen zitten, We staan niet op de geplande camping waar we straks met de groep staan, camping Del Sol, want die gaat pas 21 april open. Wel even kort met iemand van de receptie gesproken en die wilde alleen maar een deelnemerslijst hebben en toegezegd die per E-mail te verzenden. We zijn uiteindelijk op camping Iseo terecht gekomen die aan de andere kant van het dorp ligt. ’s Avonds naar het dorp gelopen en een hapje gegeten en weer terug gelopen, goed voor de spijsvertering. Nog even een beetje TV gezien en om 23.00 uur het bed in gerold want we waren het allebei zat. Heerlijk geslapen, prima broodjes van de campingbaas. Fietsen uit de garage en eerst fietsen naar Camping Del Sol om de fietsroute goed te verkennen.
De fietsroute uiteindelijk helemaal opnieuw uitgeschreven. In Sulzano met de pontbaas gesproken en die trok in eerste instantie wit weg want die dacht dat hij ons voor vandaag vergeten was. Hij dacht dat we al met de groep daar waren. Hem gerust gesteld dat het pas 28 mei is dat we met de groep komen. Hij vertelde ons meteen dat we voor de groep nog 800 mtr verder moesten zijn omdat daar de grote pont lag. Zelf even een kaartje gekocht en het rondje van 10 km gemaakt op Isola Monte. Er zit een aardige klim in het rondje en het beste is om hem met de klok mee te rijden. We hebben de hele dag al prachtig weer maar nog wel weer om een jasje aan te hebben op de fiets. Straks even boodschappen doen en dan rijden we nogmaals de route van de andere camping door Iseo heen om te kijken of we het goed opgeschreven hebben. Voor vandaag genoeg over een paar dagen weer verder met de story vanuit Pisa, waar we bijna onder de “Torre Pendente” staan.
Groetjes
Kees en Sjouktje

• 13 April 2013 - 18:26

HdW:

Hier was het de laatste 2 dagen niet anders , regen, regen, regen, maar wel goed voor de tuin, voor morgen(zondag) een voorspelling van 21 graden. Groet H&C