Castiglione delle Pescaia - Reisverslag uit Pisa, Italië van kesj - WaarBenJij.nu Castiglione delle Pescaia - Reisverslag uit Pisa, Italië van kesj - WaarBenJij.nu

Castiglione delle Pescaia

Door: Kesj

18 April 2013 | Italië, Pisa

Vrienden,

We zijn weer een paar dagen verder en zijn intussen neergestreken in Castiglione delle Pescaia. Het is nog overal erg rustig op de diverse camping met als gevolg dat we nu op 2 plekken tegelijk staan. Camping maakt hier nu ook geen probleem van maar in het drukke seizoen vraag ik me wel af hoe krap we dan zullen staan.
Vandaag weer een fietstocht gemaakt die we thuis op papier hadden uitgezet omdat de rit van vorig jaar geen succes was. Vorig jaar gingen ze met bus en fietsvervoer naar het Maremma park en daar volgde een fietsexcursie in het park. Aangezien het vervoer van de fietsen een groot probleem met veel schade opleverde is dat voor dit jaar eruit gehaald. We zouden nog onderzoeken of het mogelijk was om op een camping te gaan staan vlak bij Piombino waar we dan de ferry konden nemen naar het eiland Elba. De camping was nog gesloten en we hebben wel even gekeken maar vonden de camping niet super. De overtocht is ook nogal duur,,€ 45,00 pp. Maar dat is een probleem voor de ANWB.
We hebben nog steeds prachtig mooi weer zonder dat het bloed heet is. De zon schijnt de hele dag maar aan de kust staat wel een aardig windje.
Morgen vertrekken we naar Rome en zien wel weer wat er dan weer op onze weg komt. In ieder geval weer een fietstocht van ca. 20 km naar het centrum van Rome.
We laten wel weer horen hoe het verloopt.
Misschien dat we dat fietsen nog even uitstellen met een dagje om het zitvlak even rust te gunnen, nu zeer gevoelig.

Groetjes
Kees en Sjouktje
PS. tot nu toe weinig foto's gemaakt maar dat zullen we proberen in Rome goed te maken

• 18 April 2013 - 21:30

Peter Dinges:

Hallo S en K,
    Tuurlijk volgen we alles weer.Mooi hoe je dat allemaal zo doet Kees.

Nu wij morgen ook onderweg,via Neuenburg , Dole , Ardeche naar Frejus.

Dan langzaam terug en met Pinksteren weer thuis.

Geniet verder Dineke en Peter

• 19 April 2013 - 16:51

Henk & Corry:

S&K, jullie schieten al lekker op, benieuwd naar jullie ervaringen in Rome, wij zijn daar ooit 1 dag geweest maar dat was tekort, wel de meest belangrijke punten gezien.
    Groet Henk & Corry

• 20 April 2013 - 17:04

Carin En Paul:

geniet van Rome, een geweldige stad! Ook een stad om vaker te bezoeken; je kan onmogelijk alles zien in een paar dagen. Het vaticaansmuseum kost je een dag, maar zeer de moeite waard.
    Veel plezier, groetjes.
    Paul en Carin