Passau - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van kesj - WaarBenJij.nu Passau - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van kesj - WaarBenJij.nu

Passau

Door: kesj

27 April 2012 | Duitsland, Berlijn

Vrienden

Even een kort berichtje vanuit Passau. Gisteren al even naar Pasaau gefiets en gebleken dat de tocht naar Passau niet zonder gevaar is. Hebben dan ook een betere ebn veiligere route gevonden.
Vandaag dit nogmaals gereden om de km standen goed te krijgen. Daarna richting Vilshofen gefietst zoals op de route beschrijving stond. Dus aan de overkant van de Donau. # x een trap op en 3 x een trap af en dan uiteindelijk de weg helemaal kwijt zijn en vast lopen. Dus weer terug. Aan de overkant ook geen ankel bordje gevonden van de Donauradweg. Terug gegaan en aan deze kant van de Donau staan wel bordjes voor de route naar Vilshofen. Door het warme weer zijn we helemaal gaar naar de camping terug gegaan. Van andere mensen gehoord dat de tocht aan deze kant naar Vilshofen prachtig is.
Nog even gedacht om nog een nacht te blijven en dan morgen deze rit te maken maar besloten morgen verder te gaan. Een ander probleem is dat de twee laadapparaten van onze E-bikes het beide begeven hebben en we dus de fietsaccu's niet meer kunnen opladen. Dat wordt afzien of een dealer vinden. Ligt het aan de lader of ligt het aan de fiets ?????
Hier is de dichtsbijzijnde dealer in Munchen en in Oostenrijk in Wenen. Schiet dus niet op. We zien wel.
Genieten in ieder geval van het mooie weer, 25 graden en dus korte broeken weer. Morgen naar Haibach aan de Donau en dan zien we wel weer.
Groeten uit een zonnig en warm Zuid Duitsland.
Kees en Sjouktje

• 28 April 2012 - 12:22

Paul En Carin:

We zijn jaloers op het mooie weer! misschien hebben wij dat ook met koninginnedag.
    Jammer van de fietsen, dat wordt de conditie aanspreken! Wie weet dient zch een oplossing aan.
    Bordjes voor routes wil nog wel eens een probleem zijn (spreken uit ervaring met wandelen), maar als reisleiders moet je wel weten hoe en wat.
    Succes en toch genieten, groetjes.

• 29 April 2012 - 19:58

Henk & Corry:

K&S, ja inderdaad pech dat de fietsen niet meer op te laden zijn, mogelijk is er op je route een oplossing en anders zoals de vorige reageerder : goed voor de conditie.
    Tot nu toe hebben jullie in iede geval beter weer dan wij hier. Voor morgen (30 april) wordt in ieder geval een zonnetje voorspeld. Verder gaat hier alles normaal door.
    Groet H&C