Schonbuhel - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van kesj - WaarBenJij.nu Schonbuhel - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van kesj - WaarBenJij.nu

Schonbuhel

Door: kesj

30 April 2012 | Duitsland, Berlijn

Vrienden,

Daar zijn we dan weer even. We zijn intussen weer een camping verder. Op de vorige camping hebben we in plaats van te fietsen maar een dagje rust gehouden. We zijn nu op de voorlaatste camping in
Schonbuhel. We zijn hier eerder geweest met o.a. Hennie en Bouke op onze reis naar Hongarije. De vorige camping was geen wifi dus geen bericht. Hier weer wel wifi en dat kunnen we volgens de campingeigenaar ook op de volgende camping gebruiken. Ben benieuwd. Vanavond lekker gegeten in het restaurant waar we straks ook met de groep gaan eten. Morgen gaan we fietsen en als het goed is komen we ook 2 x langs een fietsenboer en zullen we kijken of we de problemen met de opladers kunnen oplossen. Zoniet dan zijn onze fietstochtjes voorbij en gaan we over op plan B.(Lopen ipv fietsen.) We staan nu op een schitterend plekje. De neus van de camper staat 3 meter van de Donau en we hebben net voor het eerst in dagen een paar druppels water vanuit de hemel gekregen. Ben nog niet zeker van het weer morgen maar we hopen natuurlijk dat het droog blijft want we willen morgen zo'n 60 km rijden voor de fietstocht die gepland staat op de groepsreis. Normaal 30 km en met de boot terug maar wij moeten terug fietsen. Zijn nu al plannen aan het maken waar we na de laatste camping in Klosterneuburg naar toe zullen gaan. We hebben straks nog ca 2 weken na de laatste camping . Afhankelijk natuurlijk van het weer. Over een paar dagen gaan we de eerste mail sturen naar de deelnemers met het verzoek een foto te sturen voor de smoelenkaart en hoe ze aangesproken willen worden. Zo gauw we bericht van Den Haag hebben dat de stukken verzonden zijn gaan we aan de gang om de welkomstbrief te versturen. Alles doen we vanaf de camping in Oostenrijk. Zo dat was het voorlopig weer en we groeten jullie allen.

Kees en Sjouktje