Benidorm 2 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van kesj - WaarBenJij.nu Benidorm 2 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van kesj - WaarBenJij.nu

Benidorm 2

02 Oktober 2012 | Spanje, Benidorm

Hallo,

Moe maar voldaan na een dagje Benidiorm. We konden er op de fiets heen een stukje van 2 km van camping tot boulevard. Het is net Manhattem aan de Costa Blanca. (zie foto)
Wat een hoogbouw en wat een engelsen. Engels is hier bijna de voertaal.
Heb nog nooit zoveel scootmobiles bij elkaar gezien en ook nog met duo-zit.
Kunnen die mensen allemaal niet meer lopen omdat ze iets makeren en worden ze daarom zo dik of omdat ze zo dik zijn kunnen ze niet meer lopen. ????? Zag een stel bij een vreettent uitstappen en die liepen zonder probleem naar het terras en naar binnen naar toilet.
Het is hier eten, drinken en slapen en wij doen daar voor een dag lekker aan mee. Geheel tegen de gewoonte had ik om 15.00 uur al 3/4 liter bier op. Merk trouwens wel na ca 5 weken dat we iets aan het groeien zijn in de breedte. Zal vandaag weer een paar foto's uploaden en hoop dat het iets sneller gaat als van de week.
Morgen gaan we naar Valencia en blijven daar dan weer ca. 3 dagen.
Groeten - Kees en Sjouktje

Bouke En Henny:

Kan jullie hele verhaal volgen. Bovendien als je daar in de middag zo rond een uur of half 6 komt, komen alle oudjes uit hun middagslaap

• 02 Oktober 2012 - 17:24

Paul En Carin:

mocht de breedtegroei doorzetten, dan weet je nu hoe jullie samen kunnen flaneren op de boulevard!!
    Benidorm ziet er een beetje anders uit dan 40 jaar geleden!

• 02 Oktober 2012 - 17:45

Bert:

een blik in de toekomst dus met al die rijdende sukkels. En wat betreft foto's van jullie zelf heb ik niet gezien , is dat ivm die breedte groei ???? Geniet maar lekker van die opgeboste bejaarden, misschien een stukje verder fietsen. Rust roest dus gewoon aan de gang blijven, bewegen, fietsen,lopen , trimmen en ook een pint op zijn tijd.

Liefs vanuit Rhenen

• 02 Oktober 2012 - 19:59

Henk De Wit:

Dacht even dat op foto 4 jullie dat waren gezien de tekst over jullie uitdijing , maar na nadere bestudering bleek gelukkig dat het toch anderen waren.

Henk d.W.