Benidorm - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van kesj - WaarBenJij.nu Benidorm - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van kesj - WaarBenJij.nu

Benidorm

01 Oktober 2012 | Spanje, Benidorm

Vrienden, 30 september 2012

Vandaag op de fiets naar de markt op 5 km afstand geweest en daar weer even lekker rond gelopen. Al die markten zijn toch het zelfde en we hebben dus ook deze keer niets gekocht. Op de markt zagen we dat er een donkere lucht aan kwam en zijn we dus op de fiets gestapt terug naar de camping. We hebben het niet droog gehouden. Op het laatste stukje begon het te spetteren en de laatste 100 meter begon het echt te regenen. We hebben het dus niet droog gehouden. Eenmaal binnen barste het echt los en gelukkig zaten we binnen. Een buitje van een uurtje en toen klaarde het weer op. Het is niet meer dat geweldig warme weer maar nog prima uit te houden. Af en toe een wolkje verder zon en de temperatuur ligt rond de 26 ˚ C.

01 oktober 2012
Vanmiddag weer in korte broek en blote bast gezeten. Boven de bergen zie je dan wat bewolking die er dreigend uit ziet maar het blijft daar ook liggen dus wij lekker in de zon. Morgen op de fiets naar Benidorm. Aan al de hoge flatgebouwen te zien die om ons heen staan kan het niet zo ver zijn, maar dat zien we morgen wel. Vanaf de camping kunnen we zo de berg afrijden en komen dan in Benidorm. Terug zal dan wel moeilijker zijn maar met de
E-bikes mag dat geen probleem zijn. We zien het morgen wel en zullen dan weer verslag doen. We hebben hier voor 24 uur internet gekocht en zullen dus vanavond laat verbinding zoeken want dan kunnen we morgenavond vroeg nog een keer verbinding zoeken. Als we straks om 22.00 uur het eerste contact maken kunnen we dat dus tot morgen 22,00 uur doen.
Morgen verder.
Groetjes – Kees en Sjouktje
P.S. Buiten de enkele buien hebben we geen last van het slechte weer.

• 01 Oktober 2012 - 22:32

Henny En Bouke:

Hallo daar,

In Benidorm hebben ook wij 2 weken geleden nog lopen in de oude stad. Wel gezellig, alleen die torenflats. Wij zaten in Altea la Vella

Groet

Henny en Bouke