La Manga - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van kesj - WaarBenJij.nu La Manga - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van kesj - WaarBenJij.nu

La Manga

Door: Kesj

29 September 2012 | Colombia, Cartagena

Vrienden 28 september 2012

Afgelopen nacht heeft het af en toe geregend en vanmorgen miezerde het af en toe. Nu om ca. 15.00 is de hemel open gegaan en stort het naar beneden met heftige windvlagen. Zo hier en daar een klap donder er tussen door en jullie begrijpen dus dat het K.. weer is. Wel goed voor het stof. Net nog even over de camping gelopen voor het los barste en daar de meest vreemdsoortige bouwsels aan getroffen. Een aantal op de foto gezet. Verder hebben we weinig te melden. Goed weer om een mooi boek te lezen.
Groeten – Kees en Sjouktje
P.S. de eerste slechte dag sinds 27 augustus.

Vrienden 29 september 2012

De berichten over Andalusië op de Nederlandse TV is gelukkig aan ons voorbij gegaan.
Zoals ik gisteren al schreef hebben we stortbuien gehad maar geen wateroverlast of iets anders. ER IS DUS BIJ ONS NIETS AAN DE HAND. Vandaag 36 km gefietst op het schiereiland van La Manga. Er stond nog wel een sterke wind maar met een E-bike mag dat geen probleem zijn. Af en toe is er wat bewolking en dan weer volop zon. Net naar het weerbericht op RTL 4 zitten kijken en het ziet er naar uit dat het slechte weer, weer voorbij is. Morgen is er vlakbij een grote markt dus die gaan we maar eens bezoeken en maandag gaan we dan weer verder en hebben we een camping uitgezocht in Benidorm.
Vandaag maar even een uurtje internet gekocht, € 2,00 per uur en niet onder breekbaar, zodat we jullie gerust kunnen stellen en alles met ons goed is. We moeten dus snel zijn want een uur is zo voorbij en als we eerder afsluiten is het klaar en zijn we de rest van de tijd kwijt.
Groetjes – Kees en Sjouktje

• 30 September 2012 - 16:27

Rien & Cor:

Ha Sjouktje en Kees,

Blij te horen dat jullie buiten het "rampgebied" zitten. Toen wij het op de tv zagen, zeiden we meteen "Oei, Sjouk en Kees zitten daar in de buurt". Mooi niet dus.
    Volgen jullie wel, maar niet op de voet. Ik lees van tijd tot tijd een aantal mailtjes achter elkaar en dan weten we het toch weer.
    Geniet nog en groetjes van ons,
    Rien