Chatel de Neuvre - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van kesj - WaarBenJij.nu Chatel de Neuvre - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van kesj - WaarBenJij.nu

Chatel de Neuvre

Door: kesj

30 September 2011 | Frankrijk, Parijs

Hallo,

We zijn intussen aangekomen in Midden Frankrijk en het is nog steeds prachtig weer. Daarom rijden we ook kleine stukjes. We vertrekken 's morgens om ca 08.30 en komen dan aan op de volgende camping rond 12.00 uur. We rijden dan iedere keer 300km. Nu staan we op een 2** camping even boven Clermont Ferrand. Alles is hier eenvoudig maar gelukkig wel schoon. Je kan je het haast niet voorstellen maar WIFI is hier gratis en nog eens redelijk snel ook. Vandaar dat we toch maar weer even een stukje schrijven. Morgen rijden we tot vlak ondeer Parijs. Het plaatsje heet Melun en ligt vlakboven Fontainebleau. Zondagmorgen passereen we dan Parijs en blijven dan ergens in Belgie staan en komen dan in de loop van maandag weer in Bunschoten- Spakenburg. Zal dus dinsdagmorgen weer kunnen tennissen. hoe staat het er op dit moment voor heren ??? Hoe is de samenstelling van de ploeg en moet ik gaan vrezen voor een afstraffing na een afwezigheid van 7 weken ???
We zien het wel. Het is nu 17.30 en ik ga stoppen en douchen. Straks in het dorpje een hapje eten en we hebben al gehoord dat we een zaklantaarn moeten meenemen want als we terug komen is het aardedonker op de camping want er brandt nog geen lampje.

Groeten

Kees en Sjouktje

• 30 September 2011 - 17:28

Paul En Carin:

Nog fijne dagen en een goede terugreis!
    Het is hier nog steeds prachtig weer en daar worden we heel blij van!
    Groetjes, Paul en Carin

• 16 Oktober 2011 - 18:44

Peter Dinges:

Hallo,Sjouktje en Kees. Alle berichten gelezen.Leuk,maar mis jullie welthuis bericht en of je gelijk met tennis gewonnen hebt.Dineke 31 oktober eerste nieuwe knie,dus voorlopig thuis.maar sinds 1 jaar oma en opa en dat is mooie afleiding.Groet