Fresnay sur Sarthe - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van kesj - WaarBenJij.nu Fresnay sur Sarthe - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van kesj - WaarBenJij.nu

Fresnay sur Sarthe

Door: kesj

09 September 2011 | Frankrijk, Parijs

Vrienden,

Na Quimper zijn we naar Baden gereden, geen gebruik gemaakt van internet, dus nu we in Fresnay sur Sarthe zijn maar weer even een berichtje. Hier staan we op een gemeentelijke camping en is internet gratis. In Baden, spreek uit als Ba - Den, hebben we nog een excursie gehad naar een tumulus graf, hele velden met Dolmussen gezien en ook nog een paar reusachtige Menhirs. Heerlijk langs de ruige kust gelopen en het kleinste bewoonde eilandje gezien. Rondtoer door Vannes met zijn schitteren de bloementuin. Deze tuin wordt 4 x per jaar geheel opnieuw ingericht en soms worden de grasvelden ook nog gewijzigd. Werkelijk een lust voor het oog. Vannes kent ook een prachtige oude binnenstad met veel vakwerkhuizen. Ook hier werd vroeger belasting geheven over het grondstuk waar een huis opstond met als gevolg dat de huizen per verdieping een groter vloeroppervlak kregen. Intussen zijn we ruim 300 km noorderlijker gereden en staan nu dus in Fresnay sur Sarthe. Hier staan nog de finale van het jeu de boule op het programma gevolgd door een BBQ. Tevens zullen we hier alle prijzen uitreiken. Kortom het wordt nog een drukke en gezellige dag. Morgen weer verkassen naar Poix de Picardie en dan is deze reis weer afgelopen. Wij gaan dan nog niet naar huis maar laten ons weer naar beneden zakken en hopen dan binnen een aantal dagen in Spanje te zitten waar we nog even lekker van de zon hopen te gaan genieten. Zo dat is het weer even, zal nog wat foto's toevoegen en ik denk dat het volgende bericht dan over een week uit Spanje komt.
Groeten

Kees en Sjouktje

• 09 September 2011 - 10:40

Paul En Carin:

Nog fijne laatste dagen in Frankrijk en dan op naar de zon! Stuur dan maar wat zon naar Hollandia, want hier is het net herfst! Goede reis en geniet ervan. Groetjes van Paul en Carin

• 09 September 2011 - 18:45

Jetty En Dirk:

Sjouktje en Kees
    Mooi dat het goed gaat en wensen jullie een leuke vakantie toe in Spanje .
    Wij zijn in de omgeving van Apeldoorn ook gedeeltelijk voor de oppas maar het weer is pet.
    We horen nog wel waneer jullie weer thuis zijn.

• 14 September 2011 - 19:27

Giel En Ank:

Hallo vakantiegangers, waar zitten jullie? Wij hebben een goeder terugreis gehad. Gelijk maandag dikke storm in Zeeland.
    Nogmaals bedankt, veel plezier, gr Giel en Ank