La Colle sur Loup - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van kesj - WaarBenJij.nu La Colle sur Loup - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van kesj - WaarBenJij.nu

La Colle sur Loup

Door: kesj

11 Juni 2011 | Frankrijk, Parijs

Vrienden,

Je zit in Frankrijk en dan denk je dat je overal internet via WIFI hebt. Mooi mis. Heb nog nooit zo slecht verbinding gehad en nog nooit zoveel moeten betalen. Maar goed we hebben toch maar weer voor 24 uur gekocht en dat is over een half uur afgelopen dus een kort bericht.
het vorige kwam van Hyeres en daarna kwam St Aygulf (Frejus) Je kon daar redelijk fietsen. Het eerste stuk over een fietspad en later over de boulevard waar de mensen ook liepen. Gelukkig niet zo druk dus goed te doen. WE hebben ook steeds zeer goed weer. Af en toe een druppel of een buitje maar dan klaart het ook meteen weer op.
We zijn intussenweer verhuisd naa La Colle sur Loup, 14 km het binnenland in bij Nice. Gisteren een excursie met bus naar Antibes. Deze was extra ingelast ivm met het feit dat we hier niet kunnen fietsen. Het is te heuvelachtig voor de gemiddelde deelnemer, weet je nog 70 jaar. Leuk plaatsje, duits talige gids en goed te volgen. Picasso museum, Cap ;d Antibes en nog wat bezienswaardigeheden. Vandaag een excursie naar Monaco. Met de bus naar Nice en dan met de boor naar Monaco. Is weer eens wat anders dan met de auto. Weer veel gezien, zelfs prins Rainier in levende lijve. Ook waren er nog de restanten van de F0ormule 1 te zien die 14 dagen geleden gehouden is. Met de boot weer terug en toen meteen boodschappen doen want morgen gaan we BBQuen en daar moest dus voor 43 man vlees ingekocht worden. Morgen zijn de winkels dicht, 1e pinksterdag, Moet nu opschieten als ik ook nog wat foto's wil bijsluiten.
Zie wel wanner er weer een bericht komt.
Groeten

Kees en Sjouktje