Hyeres - Reisverslag uit Hyères, Frankrijk van kesj - WaarBenJij.nu Hyeres - Reisverslag uit Hyères, Frankrijk van kesj - WaarBenJij.nu

Hyeres

Door: kesj

03 Juni 2011 | Frankrijk, Hyères

Vrienden,

We zijn intussen 3 dagen in Hyeres en ik zal beginnen met het goede nieuws en dat is dat de gezondheid weer helemaal top is en ik vermoedelijk een buikgriepje heb opgelopen. De reis naar Hyeres was een prachtige toch omdat we na Lyon van de tolweg zijn gegaan en de rest over D wegen hebben gereden. Soms wat smal maar nog net te doen met een combi van ruim 12 meter. De camping in Hyeres is niet bijzonder en er zijn betere te vinden. Bij aankomst was er geen water in de toiletten, reparatie zei men. Na 18.00 uur was er weer water. Toen was er tot 22.00 uur geen licht in het toiletgebouw. Storing. De douches zijn na 10 x drukken op de drukknoppen lauw en als je mazzel hebt komt er ook nog warm water. We staan nasst een vliegveld maar er is gelukkig weinig overlast. Woensdag een fietstocht over het schiereiland gemaakt en de Flamingo;s gezien. Woensdag een maaltijssoep klargemaakt voor de hele groep. Totaal 32 liter soep gemaakt en daar bleef 1 liter van over.Dus goed uitgemeten. Vandaag met de veerboot naar het eiland Ile de Porquerolles geweest en daar ook met de groep gelunched.
Zo zal nog even wat foto's toevoegen.

Groeten.

Kees en Sjouktje.

• 04 Juni 2011 - 08:40

Reinder En Derkje:

Hallo,
    Goed te horen dat het weer beter met je gaat. De campingperikelen klinken bekend. Ook wij hebben er hier op Sicilie mee te maken. We lezen je verhalen met veel plezier en hopen dat het goed (blijft) gaan en er geen grote dingen mis gaan. Bij ons zijn de problemen vooral van mechanische aard. Er is al bij veel auto's wat stuk gegaan. van klapbanden tot opgeblazen motor, luchtveringproblemen, oploopremmen die stuk gingen enz... Dus onze technische man heeft het heel druk. Groet ook van Reinder,
    Derkje