de laatste rustige dagen - Reisverslag uit Fleurville, Frankrijk van kesj - WaarBenJij.nu de laatste rustige dagen - Reisverslag uit Fleurville, Frankrijk van kesj - WaarBenJij.nu

de laatste rustige dagen

Door: kesj

20 Mei 2011 | Frankrijk, Fleurville

Vrienden,

We zijn gisteren aangekomen in Fleurville dat zo'n 20 km boven Macon ligt.
Vandaag even naar Macon gereden om Johan en Jannie en Peter en Elly te ontmoeten. Zij begeleiden de eerste reis en wij zitten precies een week achter hun aan.
Van Jannie de eerste fietstocht in Macon gekregen en dat ziet er uitstekend uit. Op alle andere campings zal zij hetzelfde achterlaten. Voor ons worden de fietstochten dus een makkie. We krijgen alles dus op een presenteerblaadje aangereikt. SUPER.
Verder zij we heerlijk aan het relaxen en dat bevalt ons uitstekend.
Heb nog geen enkele foto gemaakt dus het blijft nog even bij verhaaltjes.
Vanaf Macon zal ik regelmatig foto's gaan maken.
Het weer is wisselvallig maar overwegend mooi en warm. We kruipen al regelmatig in de schaduw van een mooie boom omdat het te warm is voor ons. Vanmiddag 33 graden.
Vanmiddag dreigde het even met donkere wolken en zo hier en daar in de verte een donderslag. De luifel dus even goed varankert want een windvlaag was niet ondenkbaar.
Morgen gaan we de eerste route even voorfietsen een ritje van 49 km. Het moet dan wel mooi weerblijven. Als we het weerbericht op RTL zxien kunnen we net een staartje regen meekrijgen, dus we zullen zien. De regenpakken liggen thuis in de schuur dus fietsen ???
We zullen zien, we hebben nog wel een paar weggooi regencapes liggen.
Afwachten.
Zo dat was het weer even we gaan nu even tv kijken.

Groeten
Kees en Sjouktje

• 20 Mei 2011 - 19:09

Maura:

Fijn dat jullie nog even kunnen relaxen. Als jullie zondag nog tijd hebben om 11.00 op ned.2 is onze kerkdienst te zien waarin Chris speelt.
    Hier verder alles goed.

groeten Maura en de rest van de familie

• 21 Mei 2011 - 18:49

Carin En Paul:

succes met je proefrondje, hoop dat het droog blijft! we horen wel weer hoe het jullie vergaat. groetjes