klaar maken voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kesj - WaarBenJij.nu klaar maken voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kesj - WaarBenJij.nu

klaar maken voor vertrek

Door: kesj

11 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Beste familie, vrienden en andere belangstellende,

Vanaf vandaag gaan we de caravan weer klaar maken om zaterdag de auto voor de caravan te zetten of moet ik zeggen de caravan weer achter de auto te hangen. Het is een beetje het verhaal van de kip en het ei. Degene die het weet mag het zeggen. In ieder geval vertrekken we a.s. zaterdag. Onze eerste stopplaats zal zijn het Kampereiland bij Kampen. We verwachten hier een dag of 4 te staan en gaan dan echt Drente in en weten nog niet waar we dan gaan staan. Zoals gebruikelijk zullen we proberen jullie weer op de hoogte te houden van onze activiteiten deze korte vakantie. Waarom zo kort, terwijl het voornemen was om tot minstens eind september weg te blijven. Van 15 t/m 19 september zal ik een WIWI-Botter reis begeleiden omdat een van de vaste begeleiders, Johan, helaas onder het mes moet en niet op tijd weer fit is om dit te doen. Voor degene die niet weten wat de WIWI-Botter is zal ik dit even kort verklaren. De Christelijke Middenstands Vereniging van Bunschoten -Spakenburg heeft een electronisch spaarsysteem en dit is onder gebracht in de Stichting WIWI-Botter. De st. WIWI-Botter organiseert allerlei activiteiten die je met de gespaarde punten kunt betalen. Zo zijn er o.a. al jaren lang allerlei reizen mogelijk. Deze keer gaat de reis naar Straatsburg in Frankrijk waar onder andere het Europese parlement zal worden bezocht. Tijdens deze reis zal ik daar verder op terug komen. Voor nu weten jullie weer onze plannen en kunnen jullie ons weer volgen.

Groeten van

Kees en Sjouktje

• 11 Augustus 2009 - 20:09

Marja Visser.:

ja,ja!!ga maar weer de hort op!! geniet ervan, en vertel zeker wat je ziet, beleeft en eet, drink niet te veel.

• 13 Augustus 2009 - 13:59

Peter Dinges:

hallo Kesj,
    dank voor info.wij na 2 weken op de hond gehad te hebben even met caravan weggeweest en zijn nu klaar voor Delfsail.veel plezier Dineke en Peter.

• 16 Augustus 2009 - 11:10

J.en W.van (Eem)Dijk: