Vilanova I la Geltru - Reisverslag uit Vilanova i la Geltrú, Spanje van kesj - WaarBenJij.nu Vilanova I la Geltru - Reisverslag uit Vilanova i la Geltrú, Spanje van kesj - WaarBenJij.nu

Vilanova I la Geltru

Door: Kesj

10 Oktober 2012 | Spanje, Vilanova i la Geltrú

Vrienden, 10 oktober 2012

Om 13.00 uur reden we de camping op in Vilanova I la Geltru. Een aardig plaatsje tussen Barcelona en Tarragona. Het enige nadeel van deze camping is dat hij niet aan de kust ligt maar 2 km landinwaarts. Vorig jaar hebben we hier ook een week gestaan en dat was zeer relaxed. We gaan proberen toch wat meer te fietsen als vorig jaar. De camping ligt op een heuvel en dat betekent dat we op de terugweg altijd naar boven moeten fietsen. Morgen denk ik dat we een relax day gaan houden. Had op een van de campings een boek meegenomen en na een uur heb ik dat maar weggelegd. Ten eerste is het een IK boek en ten tweede is het zeer saai en ten derde is het zeer grof geschreven. De schrijver heet Herman Brusselmans, een Belg en de titel is :”ik ben rijk en beroemd en ik heb nekpijn”. Nog even door het boek gebladerd en zie geen verandering in de schrijfstijl en inhoud. Dus als niemand mij de tip geeft dit boek toch maar te gaan lezen, zal ik het morgen bij de toiletten leggen en ben dan benieuwd hoe snel het weer weg is. Vandaag geen foto’s gemaakt, dus geen plaatjes vandaag.

Heb net even op de reactie gekeken en ik zie dat het al storm loopt met mensen die wel willen helpen met het huis opknappen en ook genoeg aanmeldingen om daarna er gebruik van te kunnen maken. Zal aan jullie denken. Maar moet eerst de Gamma nog vinden want die hebben we in de omgeveing niet aangetroffen en dan wordt het toch moeilijk en moeten we misschien toch maar de optie laten verlopen.

Nu even alleen voor Derkje:
Derkje, hebben Wim en Margriet ook een website ??

Groetjes – Kees en Sjouktje

• 10 Oktober 2012 - 20:40

Derkje:

Hallo,

Nee! ze hebben hun reisverslag als word-documenten verstuurd. Zo te horen moet het verbouw-project in Nederland gezocht worden, vlak bij een Gamma of Praxis !
    groet Derkje

• 10 Oktober 2012 - 20:40

Derkje:

Hallo,

groet Derkje

• 11 Oktober 2012 - 14:14

Henk De Wit:

Hallo K&S
    Brusselmans kan "leuk" schrijven, maar blijft een aparte vogel, zit nog al eens bij de Wereld Draait Door.
    Niet helemaal onze stijl en blijklbaar ook niet de jouwe.
    Ik begrijp dat je al genoeg mensen hebt voor de wederopbouw , dus geef ik me maar niet op.
    Henk