Torre del Mar - Reisverslag uit Torre del Mar, Spanje van kesj - WaarBenJij.nu Torre del Mar - Reisverslag uit Torre del Mar, Spanje van kesj - WaarBenJij.nu

Torre del Mar

Door: Kesj

21 September 2012 | Spanje, Torre del Mar

Vrienden,

Heb op dit moment niet zo veel te vertellen. We zijn vandaag vertrokken uit Don Hermanas, Sevilla en hebben een afstand overbrugt van ca. 250 km. Gisteren was het verschrikkelijk warm en kwamen aan het begin van de avond de kwikstanden nog op 37 graden Celsius. Afgelopen nacht dan ook met alles open geslapen en weinig om en over het lijf. Kwamen gisteren op de camping mensen tegen die we van de Nieuw Zeeland reis kenden en hebben natuurlijk even samen een borreltje gedronken en de nodige reisverhalen opgedist. Het betrof Harry en Joke. Harry heeft de slotavond aan elkaar gepraat, dit ter info voor de toenmalige medereizigers.
De camping waar we nu staan gaan vanaf maandag verbouwen en dat betekent dat we weinig keus hebben voorwat de plaatsen betreft. Of voor maandag wegwezen of midden tussen de spanjolen gaan staan. Het zijn aardige en vriendelijke mensen maar ze kunnen veel lawaai maken en zijn altijd aan het BBQ-en. We hebben dus voor een rustig plekje gekoezen en gaan gewoon op zondag verder. Waarheen dat gaan we morgen bepalen. Je merkt het nu op de vrijdagavond al, de Spanjolen komen binnen voor het weekend en het is meteen veel lawaai en drukte. Die Spanjolen zit geen volumeknop op. Of het is stil of het is vol vermogen. Jullie denken u dat we zitten te klagen, maar dat is niet zo het geeft gewoon een hele andere sfeer op een camping weer. Best wel gezellig.
We hebben al gezien dat we hier aardig kunnen fietsen dus dat gaan we morgen maar eens doen. Zal kijken of we dan ook wat foto's kunnen maken. Vandaag wa het wat hei-ig. (taalkundig niet juist geschreven maar kan geen leestekens toevoegen in dit programma) . Gaan nu proberen nog even te skypen omdat we een internet verbinding in de camper hebben.
Groeten - Kees en Sjouktje

• 21 September 2012 - 20:39

Helga:

Dat was gezellig net!
    Bij ons waren de Italianen inderdaad ook een stuk luidruchtiger, maar ook heel vriendelijk en gezellig.
    Geniet nog lekker verder, wij zijn best jaloers, zitten hier met dikke sokken aan binnen.

• 23 September 2012 - 08:32

Sjoerd:

Deze mensen heten Spanjaarden!

• 27 September 2012 - 12:06

Paul En Carin:

Wat maken jullie een toffe reis! Je beleeft nog eens wat. Wij zijn inmiddels weer thuis, na bijna een maand afwezigheid. Hebben het prima gehad. Nu weer wennen aan de kou en de regen,brr.
    Genieten jullie nog maar van de warmte, groetjes, P en C