Eging am See - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van kesj - WaarBenJij.nu Eging am See - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van kesj - WaarBenJij.nu

Eging am See

Door: kesj

17 September 2010 | Duitsland, Berlijn

Beste vrienden en vriendinnen,

We zijn zolangzamerhand aan het einde van de reis gekomen en jullie hebben sind Kramsach niet veel meer van ons gehoord. Na Kramsach hebben we Oostenrijk verlaten en zijn verder naar Duitslandgetrokken en neergestreken aan de Chiemsee. De volgende dag hebben we weinig gedaan omdat het regenachtig weer was. De volgende dag was het weer een stukje beter en zijn we de Chiemsee rond gefietst. Toch mooi 54 km met hier en daar een stijging of daling. De volgende dag was een rustdag en die hadden we dan ook wel even nodig. Daarna zijn we verder getrokken naar Eging am See. Dit ligt in de buurt, 24 km, van Passau waar de Inn eindigt in de Donau. We hebben hier een prachtige fietstocht van 56 km gemaakt door glooiene terrein. De fietsroute hier is gelegd op een oude spoorbaan.Helaas moesten we dezelfde weg terug. In Niederalteich waar we de Donau konden aanschouwen een prachtige kerk bezocht. Helaas geen fototoestel bij ons.Vandaag een stadsexcursie naar Passau, de 3 rivierenstad. Hier komen 3 rivieren samen de Inn, de Ilz en de Donau. Het vervolg heet Donau.EEn prima dag met schitterend weer. Niet te warm en niet te koud.
Morgen de laatste dag en dan even uitrusten.Weten nog niet wat we na zondag gaan doen daar Sjouktje een beetje ziek is. Verkoudheidje op gelopen. We wachten dus even af. Morgen komen ook Bouke en Hennie bij ons op de camping op de terugreis van hun reis naar Bosnie en Herzegowina. Morgenavond nog de afscheidsavond.

Groeten
Kees en Sjouktje
P.s. foto's komen straks.

• 19 September 2010 - 13:32

Rien En Cor:

Met veel plezier jullie verslagen van de reis gelezen. Goeie terugreis en geniet van jullie laatste dagen.
    Groetjes en tot gauw,
    Rien

• 03 Oktober 2010 - 18:59

Peter Dinges:

hallo kesj,
    waar je eindverslag als leiding.zijn nieuwsgierig hoe het ging.ook hoe met je evenwicht is nav noordkaapreis.gr aan Skouktje. Dineke en peter