Gees 3 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kesj - WaarBenJij.nu Gees 3 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kesj - WaarBenJij.nu

Gees 3

Door: kesj

26 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

woensdag 26 augustus 2009

Beste vrienden,

Het weer vandaag was goed, wat wolken maar een heerlijke temperatuur en toch ook wel veel zon.
Gisteren was een mindere dag en die hebben we dan ook gebruikt om naar Westerbork te gaan en daar de kampementen van de tweede wereldoorlog te bekijken. Het is goed om dit zo af en toe eens te zien en weer met onze neus op de feien gedrukt te worden, hoe goed we het wel niet hebben en dat het vreslijk is dat nog zoveel mensen in oorlogsituaties leven. Je wordt er wel weer even stil van dat mensen dit hun medemens aan kunnen doen.
Terug naar vandaag. We moesten even naar Zwolle want Sanne, de jongste van Helga en Henk werd 4 jaar en dan kunnen opa en oma niet ontbreken.
Tevens vanavond de knoop doorgehakt wat we zullen doen. We hebben hier tot vrijdag besproken. Gaan we naar huis of zoeken we nog een ander plekje op ?.
We zoeken nog een ander plekje op want na het weekend wordt het weer mooi weer. We verkassen naar de omgeving van Beilen. Als we vanuit Hoogeveen komen aanrijden nemen we de afslag Beilen en dan onder aan de afslag naar links, dit is meteen de weg waar de camping aanligt. We gaan naar camping Vorrelveen. en dit ligt aan de straat, Vorrelveen 10 in Beilen. Dus morgen onze laatset dag in Gees en vrijdag opbreken en verkassen.
Jullie zijn weer op de hoogte en rest nog de groeten te doen,

Kees en Sjouktje

• 30 Augustus 2009 - 11:32

Anna :

Hallo zwager en zus.Leuk een rondje drenthe ook wij waren vorig weekend in deze mooie provincie we zaten in een hotel in het plaatsje Eesergroen hadden elkaar dus tegen kunnen komen heb met dit mooie weer niet veel achter de computer gezeten en wist dus niet dat jullie weer op pad waren.Kees voor morgen alvast onze felicitaties en nog vele jaren in gezondheid.Nog veel plezier in het mooie drenthe en bij thuiskomst bellen we wel weer.Anna