Fredvang - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van kesj - WaarBenJij.nu Fredvang - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van kesj - WaarBenJij.nu

Fredvang

Door: kesj

13 Juni 2009 | Noorwegen, Oslo

Beste vrienden,

We hebben weer een camping met internet alhoewel dat ook nog niet zo eenvoudig gaat.Maar er is contact. Vandaag dus van Gullesfjord naar Fredvang gereden en dat is een afstand van ruim 180 km langs prachtige wegen. Dit was weer een echte Tunnelenbruggendag. We hebben vandaag 9 tunnels, waarvan de langste 6,5 km is, gehad en 6 bruggen waarvan er een op de foto die bijgevoegd is, staat. De wegen worden wel wat smal en op sommige stukken zelfs zo smal dat je elkaar niet kan passeren maar gebruik moet maken van de uitwijk stroken. Er is zo weinig verkeer dat dat geen probleem is en de Noren en andere weggebruikers zijn zo beleefd om een ieder de ruimte te geven die nodig is.
Mijn gezondheid zit weer op 90 %. Heb alleen nog last van duizeligheid bij het opstaan en voorover bukken.
Op dit moment, 20.00 uur 's avonds, regent het en daar worden we niet vrolijk van. We staan aan het strand, jammer nog geen foto maar die komt nog wel. Morgen een excursie over de Lofoten. Op de vorige camping hebben we Rien en Cor van de Nieuw Zeeland reis, ontmoet. Zij komen over 3 dagen ook naar deze camping en dan gaan we samen een hapje eten als dat mogelijk is want de restaurantjes zijn zeer dun gezaaid. Morgen meer.

Groeten

Kees en Sjouk

• 14 Juni 2009 - 09:05

Martn Miedema:

Mooie verhalen mensen. De foto waar ik pa en ma op zie staan is de happy hour foto.(Dit zegt wel iets denk ik;-). We volgen de reis regelmatig via deze site, hadden alleen niet gelezen dat jullie dit wisten. Doe de Miedema's de groeten en hopelijk gaat snel beter met de duizeligheid zodat jullie volop kunnen blijven genieten van die mooie reis.

• 14 Juni 2009 - 11:03

Henk & Corry:

Kees hopelijk ben je met enige dagen van de duizeligheid af. Prachtige reis tot nu toe maar lijkt me toch wat erg koud voor ons. Gaat hier verder goed. Fotoboek via Albelli geeft een zeer goed resultaat. Groet H&C