Peniscola 2 - Reisverslag uit Peñíscola, Spanje van kesj - WaarBenJij.nu Peniscola 2 - Reisverslag uit Peñíscola, Spanje van kesj - WaarBenJij.nu

Peniscola 2

08 Oktober 2012 | Spanje, Peñíscola

Vrienden, 08 oktober 2012

Een rustig dagje en tevens wat huishoudelijke werkzaamheden verricht.
Sjouk ’s morgens aan de was en ik wat technische werkzaamheden. Waslijn ophangen, centrifuge klaarzetten en de was aangegeven. Inventarisatie gemaakt van de voorraad voedingsmiddelen. Zoals jullie zien behoorlijk vermoeiend. Tussendoor boodschappen gedaan en gelukkig kon de navigatie ons vertellen waar een supermarkt was. Lunchen, rusten.
Daarna op de fiets naar het kasteel op een rotspunt aan de kust. Om daar te komen moesten we behoorlijk klimmen. Een klein stukje op de fiets en daarna was het te stijl om door te fietsen. Dus wandelend verder naar boven. Toegang tot het kasteel € 3,50 pp maar het voordeel van een ouwe lul te zijn leverde ons een euro pp op. Dus toegangsprijs voor ons
€ 2,50. Boven een prachtig uitzicht op de cola penis. Sorry het is Peniscola. Morgen gaan we nog even fietsen naar Benicarlo, dat is ca. 8 km heen en 8 km terug. Goed voor de conditie en de groei in de breedte.
Om foto’s te laden moet ik eerst wat oude foto’s verwijderen omdat k maar 450 foto’s mag uploaden.
Ga dat eerst even proberen voor dit op het web komt.
Groetjes – Kees en Sjouktje

• 08 Oktober 2012 - 21:04

Smallenbroek:

Nou ja dat is nu ook niet de bedoeling, sorry

• 09 Oktober 2012 - 16:20

Paul En Carin:

Leuk om jullie verhalen te lezen. Als jullie zo door fietsen komt het met de breedtegroei wel goed.
    Veel plezier!