de laatste loodjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kesj - WaarBenJij.nu de laatste loodjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kesj - WaarBenJij.nu

de laatste loodjes

Door: kesj

06 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo,

De voorbereidingen zitten er bijna op en dan gebeurd er toch weer iets wat even tegenvalt.
Door ziekte van een van de technische begeleiders op een lange reis zijn ze in Den Haag gaan schuiven met technische begeleiders en dat resulteerde er in dat wij met een ander technisch echtpaar op stap gaan dan waar we de hele voorbereiding mee hebben gedaan.
Nu moeten we snel gaan kennismaken met het nieuwe echtpaar, Bert en Riekje Nijenhuis en dan maar hopen dat er een klik is want je moet toch 3,5 week met elkaar op reis en heel veel met elkaar overleggen.
Voorlopig ga ik van het positieve uit en zal ze volgende week even helemaal bijpraten en dan weet je ook gelijk of er een klik is.

Nu de reis zelf. Nog niet alles is geregeld want we missen nog een paar bevestigingen maar dat kan gebeuren op een nieuwe reis. Heb er nog steeds alle vertrouwen in dat het goed komt.
Campings die ons niet kunnen ontvangen en dan een alternatief zoeken valt niet altijd mee.
In de buurt van Nice ligt eigenlijk het grootste probleem omdat er nu een camping is gevonden die zo'n 14 km van de kust dus ook van Nice afligt. Deze camping ligt ook nog eens op een heuvel dus als de mensen terug komen van een fietstocht aan de kust moeten ze terug naar de camping toch altijd zo'n keine 350 meter hoogteverschil overbruggen en dat is niet voor iederen mogelijk. Alternatief is dat we met een fietsbus bij de kust worden afgezet en ook weer met de fietsbus van de kust naar de camping worden gebracht. Wordt aan gewerkt.
Nog 10 dagen en dan vertrekken we. De badkamer zal dan wel klaar zijn want die is in de afgelopen 2,5 week geheel gesloopt en wordt nu weer opgebouwd in nieuwe stijl en is bejaard proef. We kunnen dus tot ons 100ste jaar hier blijven wonen. Een traplift moet dan misschien uitkomst bieden als we de trap niet meer op kunnen maar dat zien we dan wel weer. Voorlopig zijn we nog goed gezond.
Het volgende bericht zal wel ergens uit Frankrijk komen.
groeten

Kees en Sjouktje

• 13 Mei 2011 - 13:29

Carin En Paul Huiber:

hoop dat de badkamer klaar is en de voorbereidingen voor de reis rond zijn!
    sterkte en veel plezier en mooi weer!
    we horen wel hoe het allemaal gaat. groetjes, paul, carin