Fredvang 3a - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van kesj - WaarBenJij.nu Fredvang 3a - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van kesj - WaarBenJij.nu

Fredvang 3a

Door: kesj

16 Juni 2009 | Noorwegen, Oslo

dinsdag 16 juni 2009.
Beste vrienden,

Vandaag weinig beleefd, boodschappen gedaan op ca 27 km. Dreigende luchten en dan weer regen en na regen weer zonneschijn. Morgen verkassen we naar Bodo. Foto's van de dreigende luchten. We plakken er nog een stukje aan. We hadden om 17.30 uur Happy Hour en daar werden zoals gewoonlijk 2 drankjes geschonken. Het is ongeloofelijk wat onze Bas, de Touristische leider allemaal meegenomen heeft in die Kia Sorento. Bas heeft nog steeds Witte Wijn, Rode wijn en Bier uit Nederland. Bier is niet waar want dat heeft hij aangevuld op de boot van Zweden naar Finland. Er bleken meer bier drinkers te zijn dan normaal. Maar de wijn is nog uit Nederland. Dit is op zijn minst het 15de happy hour en dan 2 beste glazen wijn voor 40 mensen. Die Kia moet op zijn minst behoorlijk in de veren hebben gehangen. Ook vandaag was er nog een lekker hapje in de vorm van leverworst of een stukje kaas met iets erop. We kregen op het einde nog een paar prachtige fotomomenten. De regenboog tegen de bergen aan de overkant van het Fjord. Doen we er nog even bij. Weet niet hoe dit gaat maar kan maar 1 bericht per dag verzenden. Kom ik nu pas achter. Dus heb ik de aangepaste versie maar 3 A genoemd. Morgen gaat de eerste ploeg al om 04.00 uur rijden om het veer van 06.00 uur te halen. Wij moeten om 11.30 gaan rijden om de boot van 14.00 uur te halen en zijn dan pas om ca 19.00 uur op de camping. De boottocht duurt ca 3,5 uur. Zo nu nog even de foto's inladen en dan journaal kijken om een klien beetje op de hoogte te blijven van het wereldnieuws.

Groeten

Kees en Sjouk

• 18 Juni 2009 - 07:35

Leeuwenkamp:

hoi kees en sjouktje
    oe gaat het eigenlijk met kees zijn gezondheid daar horen we niets meer over. Alleen jullie reis moet wel fantastisch zijn,
    groetjes, truus en wim

• 18 Juni 2009 - 07:40

Henk & Corry:

Kennelijk zitten Wim men Truus ook achter de PC, ik had dezelfde vraag.
    Het blijft koud bij jullie gezien bovenstaande foto.
    De weersomstandigheden zijn hier beter, wij kunnen in het zonnetje zitten. Groet H&C